22 December 2008

SELANGOR - Nantha tu beb.... =)

*klik gambar untuk saiz sebenar

Hahahahahaha..........nak tergelak aku tgk gambar ni....korang kenal tak sape mamat yang tinggi kat tengah2 tu?? kalu korang tak kenal, meh sini aku kenalkan....die adalah K.Nanthakumar....pemain baru selangor untuk musim ni.....berusia 31 tahun...

bermain di posisi CM, DM, dan CB....corak permainannye....hmmm....malas nak komen....die antara player yang aku musykil camne leh dapat national call up....tapi takde laa aku tanye die....segan la pulak....tgk je laa aksi mase piala asia 2007 aritu....adeh laaa....

mengulas tentang corak permainan die ni dalam beberapa siri perlawanan pramusim selangor yang aku tgk sendiri, nyata sekali die ni lum boleh diberi peluang bermain samada fulltime atau pun sub.....gayanye saling tak tumpah mase mewakili malaysia dalam piala asia 2007 dulu.....pelik...pelik...camne pengurusan selangor leh terdetik nak amik die, aku pun tak tau laaa...dah tersurat rezeki die kat selangor...terima je laa...hehehehe.....

walau apepun Nantha....selamat datang ke selangor.....dan aku berharap....die dapat pertingkatkan lagi prestasi die....all the best to nantha....hehehehe....

p/s: depan salam, belakang kutuk(bukan kutuk, kritik laa...) ehehehe......

~Dimana Teknologi Mengabadi Kenangan~

No comments:

~Dimana Teknologi Mengabadi Kenangan~ © 2008
|| 2008 SkamalS Pikcer dot blogspot dot Com || All rights reserved © ||
Template by: SkinCorner